بازار جهانی متیلن کلراید

بازار جهانی متیلن کلراید

بازار جهانی متیلن کلراید : پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۲۳ سهم فروش متیلن کلراید از بازار جهانی به ارزش ۲،۴۸۵٫۵ میلیون دلار برسد. کاربردهای دی کلرومتان به صنایع دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها، رنگ و لاک، ساخت مواد شیمیایی و فوم و سایر مواد تقسیم  شده است.

که از بین کاربردهای فوق تولید موادشیمیایی و فوم بیش از ۳۰% از سهم فروش متیلن کلراید را به خود اختصاص داده است. این امر به علت افزایش تقاضای بالا آن در زمینه تولید مواد شیمیایی و فوم می ­باشد. با مجموعه نگین تجارت شرق وارد کننده دی کلرومتان همراه باشید تا به بررسی بیشتر بازار جهانی متیلن کلراید بپردازیم.

دسترسی سریع

متیلن کلراید چیست؟

متیلن کلراید (Methylene Chloride)، با نام دی کلرو متان (Dichloromethane) شناخته شده است. حلال متیلن کمترین میزان سمیت در بین هیدروکربن ها را دارد. با این وجود یکی از خطرناک ترین مواد موجود در رنگ ها شناخته شده است.

زیرا، دی کلرومتان از فراریت بالایی برخوردار است. این فراریت بالا موجب ورود حلال متیلن از طریق استنشاق می شود.

متیلن بی کلراید ، یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی CH2Cl2 است، که به صورت مایعی بی رنگ، فرار با بوی کلروفرمی در محیط ظاهر می شود. گاز متیلن، به طور گسترده در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. متیلن کلرید به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می شود.

متیلن کلراید در صنعت استفاده می شود ؟ ما آن در اختیار شما قرار می دهیم.

💡 حتما بخوانید : در مورد متیلن کلراید بیشتر بدانید

متیلن کلراید سامسونگ

متیلن کلراید یا متیلن کلرید با برندهای سامسونگ (Samsung) و شاندونگ (Shandong) شناخته شده است. با این وجود، متیلن کلرید با برند سامسونگ توجه خاصی را به خود جلب کرده است.

علت این امر درصد خلوص بالای (۹۹%) این ماده می باشد. که این درصد خلوص با استانداردهای جهانی در تطابق است.  درصد خلوص بالای این برند موجب شده است که این برند در صنایع حساس همچون نظامی، هوا و فضا و کشتی سازی استفاده شود.

 

 آنالیز متیلن کلراید با برند سامسونگ
شکل ۱٫ آنالیز متیلن کلراید با برند سامسونگ

همان طور که در بالا ذکر شده است، متیلن کلراید یا دی کلرومتان با برند سامسونگ درصد خلوص بالایی دارد. علاوه براین، وجه تمایز دیگر این برند در مقایسه با سایر برندهای چینی شامل درصد آب پایین و بسته بندی بهتر آن می باشد.

آیا به این محصول احتیاج دارید؟ ما متیلن کلراید با برند سامسونگ را در اختیار شما قرار می دهیم.

بازار جهانی فروش متیلن کلراید

بازار فروش کلرید متیلن طی سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ بر اساس کاربردها را مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج به شرح زیر می باشد.

💡 حتما بخوانید : در مورد عوارض متیلن کلراید بیشتر بدانید

سهم فروش متیلن کلراید یا کلرید متیلن در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷

همان طور که در نمودار زیر مشاهده می کنیم بازار فروش دی کلرومتان در سال ۲۰۱۷، به ارزش ۱۸۱۸٫۳ دلار بوده است. این نمودار براساس کاربردها ترسیم شده است.

کاربرد دی کلرومتان در سال های ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۷

حلال متیلن به طور گسترده در موارد زیر استفاده می شود.

  • دارویی
  • مواد غذایی و نوشیدنی
  • رنگ و لاک
  • تمیز کردن فلزات
  • تولید مواد شیمیایی و فوم
  • سایر کاربردها (سایر کاربردها شامل الکترونیک، فیلم عکاسی و جوهر چاپ است)

💡 حتما بخوانید : در مورد کاربردهای متیلن کلراید بیشتر بدانید

کاربرد متیلن کلراید در جوهر چاپ
شکل ۲٫ کاربرد متیلن کلراید در جوهر چاپ

در سال ۲۰۱۷ تولید مواد شیمیایی و فوم ها، ۳۰% سهم در آمد را به خود اختصاص داده است. این امر به دلیل افزایش تقاضای بالای این ترکیب در فرآوری های شیمیایی و تولید فوم می باشد.

سهم فروش متیلن کلراید در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳

انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۳ روند رو به رشدی را در فروش حلال متیلن داشته باشیم. به طوری که فروش حلال متیلن به ارزش ۲،۴۸۵٫۵ دلار خواهد رسید. عمدتا افزایش تقاضا در زمینه رنگ، تمیز کردن و چسب موجب افزایش قیمت متیلن کلراید می شود.

بازار جهانی فروش متیلن کلراید براساس کاربردها
شکل۳٫ بازار جهانی فروش متیلن کلراید بر اساس کاربردها

به طور کلی، آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم درآمد (سهم تقریبی بیش از ۷۰٪ در سال ۲۰۱۷) را در بازار فروش کلرید متیلن را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، افزایش فعالیت های جمعیتی و زیرساختی در منطقه موجب رشد بازار این محصول می شود.

قیمت متیلن کلراید

جهت اطلاع از قیمت محصول متیلن کلراید با همکاران ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش متیلن کلراید

شرکت نگین تجارت شرق به صورت تخصصی، دی کلرو متان را از تمامی برندهای مطرح جهانی تهیه کرده است و توانایی عرضه و پشتیبانی آن را به تمامی نقاط ایران دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت محصول با همکاران ما در واحد فروش مجموعه نگین تجارت شرق در تماس باشید.

  تلفن دفتر فروش : ۳-۲۲۸۷۰۵۲۱-۰۲۱

 موبایل و واتساپ : ۰۹۱۲۶۵۴۲۳۱۴- ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *