تری کلرواتیلن در دارو

امروزه بزرگترین دغدغه صنعتگران عزیز ما تهیه محصول باکیفیت و مرغوب است. بنابراین از آن جا که تری کلرواتیلن سلوی فرانسه کالایی با کیفیت و مرغوب است. مجموعه نگین تجارت شرق اقدام به تهیه تری کلرو اتیلن سلوی فرانسه کرده است. و آن را در کمترین زمان ممکن به دست صنعتگران عزیز می رساند. همراه نگین تجارت شرق باشید تا با “تری کلرواتیلن سلوی فرانسه” بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

تری کلرواتیلن چیست؟

تری کلرو اتن با اسامی تری کلرو اتن شامل TCE و تری کلرواتیلن، یک مایع شفاف و بی رنگ ساخته بشر است که بوی آن تا حدودی شیرین شبیه اتر یا کلروفرم است. تری کلرواتیلن به شدت فرار است. به این معنی که در دمای اتاق به راحتی تبخیر می شود و به هوا می رسد. تری کلرواتیلن، به عنوان یک حلال برای از بین بردن چربی از فلز در طول تولید انواع محصولات، از جمله مواد ساختمانی، مبلمان، لوازم جانبی، فلز ساخته شده و تجهیزات برقی، الکترونیکی استفاده می شود. تری کلرو اتن همچنین به عنوان پاک کننده رنگ، حلال چسب، به عنوان ماده تشکیل دهنده رنگ و لاک الکل و در ساخت سایر موارد استفاده می شود.

تری کلرو اتیلن سلوی فرانسه

تری کلرواتیلن صنعتی، یک ترکیب شیمیایی با فرمول C2HCl3 است. این ترکیب مایعی بی رنگ، شفاف و فرار است. که به طور گسترده به عنوان حلال صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تری کلرواتیلن سلوی فرانسه، یکی از برندهای معروف تری کلرواتیلن در ایران است. این برند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت تضمین شده است. از این رو جهت تهیه تری کلرواتیلن سلوی فرانسه با ما در تماس باشید.

بشکه های تری کلرواتیلن
بشکه های تری کلرواتیلن

جهت اطلاع از نحوه فروش تری کلر واتیلن سلوی فرانسه و ثبت سفارش، با همکاران ما در واحد فروش مجموعه نگین تجارت شرق در تماس باشید. ( ۳-۲۲۸۷۰۵۲۱-۰۲۱)

کاربرد تری کلرواتیلن سلوی فرانسه

امروزه کاربرد تری کلرو اتیلن به عنوان حلال صنعتی مطرح و شناخته شده است. به طوری که این ماده با عنوان تری کلرواتیلن صنعتی معروف است. تری کلرواتیلن کاربردهای بی شماری در استخراج روغن های گیاهی، حذف کافئین از قهوه، به منظور حذف آب از اتانول، به عنوان ماده بیهوشی، به عنوان ماده شوینده و به عنوان ماده پاک کننده گریس از سطح فلزات مورد استفاده قرار می گیرند.

حتما بخوانید : درباره تری کلرواتیلن مرک بیشتر بدانید.

چگونه افراد در معرض تری کلرواتیلن قرار می گیرند؟

ممکن است افراد از طریق هوا، آب و غذا در معرض تری کلرو اتیلن قرار گیرند. علاوه بر این، TCE یا مواد حاوی TCE (به عنوان مثال خاک) بر روی پوست قرار می گیرند، و وارد بدن می شوند. بیشترین راه انتقال تری کلرواتیلن به بدن از طریق هوای اطراف است.

تقریباً تمام قرار گرفتن در معرض TCE از هوای داخل منزل انجام می شود. (اکثر افراد)

تری کلرواتیلن در هوا

به طور کلی، TCE، از تأسیسات صنعتی و یا مناطقی که مواد زائد شیمیایی ذخیره یا دفع می کنند، آزاد می شود. و به سرعت تبخیر و وارد هوا می شود. بنابراین اکثر افراد از طریق هوا در معرض تری کلرواتیلن قرار می گیرند.

شرایط نگهداری و ذخیره سازی

تری کلرواتیلن، باید در ظروفی در بسته، و در مکان های مجهز به دستگاه تهویه، خشک و خنک ذخیره و نگهداری گردد. ۲ تا ۳۰ درجه سلسیوس، بهترین دما برای نگهداری این ماده است.

نکته : اکیدا از نگهداری این ماده در ظروف فلزی خودداری کنید.

خرید و فروش تری کلرو اتیلن سلوی فرانسه

نگین تجارت شرق، وارد کننده تری کلرواتیلن از تمامی برندهای روز دنیا (چین (petrochem)، فرانسه (slave)) است. قیمت محصول عرضه شده توسط این شرکت نسبت به قیمت بازار بسیار پایین تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصول تری کلرواتیلن و نحوه خرید تری کلرواتیلن با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

قیمت فروش تری کلرواتیلن سلوی فرانسه

برای آگاهی از قیمت تری کلرو اتیلن سلوی فرانسه با کارشناسان فروش نگین تجارت شرق در ارتباط باشید.

ردیفنوع محصولقیمت
1قیمت تری کلرو اتیلن فرانسهتماس بگیرید

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *