ایزوسیانات

با توجه به اهمیت کیفیت مواد اولیه شیمیایی برای تولیدکنندگان عزیز و تاثیر مستقیم مواد شیمیایی در کیفیت محصول نهایی، این امر سبب شده است که نگین تجارت شرق به منظور رفاه حال مشتریان خود به معرفی برندهای ایزوسیانات با کیفیت بپردازد. بنابراین، در ادامه با نگین تجارت شرق همراه باشید تا با برندهای ایزوسیانات بیشتر آشنا شوید. 

💡 فهرست مطالب

ایزوسیانات چیست؟

ایزوسیانات (Isocyanate)، یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی N=C=O است. که کاربرد زیادی در صنعت پلی اورتان دارد. این ماده، به دو دسته آروماتیک و آلیفاتیک تقسیم می شود. در ادامه به معرفی برندهای ایزوسیانات پرداخته می شود. 

ایزوسیانات پتروشیمی کارون KP200

پتروشیمی کارون اولین تولید کننده ایزوسیانات در خاورمیانه و غرب آسیا است. ایزوسیانات های این شرکت شامل TDI و MDI است. ایزوسیانات با استفاده از گازهای کلر، مونو کسیدکربن و هیدروژن و نیز خوراک تولوئن، بنزن، فرمالین (فرمالدهید)، اسید نیتریک و اسید سولفوریک تولید می شود. ایزوسیانات kp200، کاربرد زیادی در صنعت فوم سخت، کفش، صندلی، مبلمان، ساختمان و پزشکی دارد.

ایزوسیانات پتروشیمی کارون نسبت به سایر برندها ارزان تر و در دسترس تر است. همچنین، نسبت به سایر برندها دارای رنگ تیره تر و گران رویی بالاتر است. KP200، نسبت به نمونه های خارجی خاصیت هارنرد کمتری دارد. اگر ایزوسیانات پتروشیمی کارون را نیاز دارید. همین الان تلفن را بردارید و تماس بگیرید. 

بشکه ایزوسیانات پتروشیمی کارون KP200

ایزوسیانات PM200 وانهوا

ایزوسیانات MDI وانهوا چین، یکی از محبوب ترین برندها نزد ایرانیان است. زیرا ایزوسیانات پی ام 200 وانهوا چین از کیفیت بالایی برخوردار است.

ایزوسیانات PM200 وانهوا (Wanhua)، مخلوطی از ایزوسیانات های آروماتیک دو حلقه ای (mdi) و سه حلقه ای است. که به طور گسترده در تولید فوم سخت، فوم های مموری یا حافظه دار، فوم چوب، چسب، رنگ و … به کار برده می شود.

ایزوسیانات کومهو کره

شرکت کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکت های بزرگ دنیا است. که در صنعت خودرو، مواد شیمیایی و خطوط هواپیمایی مشغول به کار است. ایزوسیانات با برند کومهو توجه خاصی را به خود جلب کرده است. علت این امر کیفیت بالای این ماده است. ایزوسیانات کومهو کاربرد زیادی در صنعت پلی یورتان دارد.

ایزوسیانات کومهو کره نسبت به نمونه های داخلی دارای رنگ روشن تر است. علاوه بر این، از خاصیت هارنرد بالاتری برخوردار است.

ایزوسیانات میستریو ژاپن MR200

ایزوسیانات میستریو، یکی دیگر از انواع برندهای معروف ایزوسیانات است. این برند محصول کشور ژاپن است. به عبارت ساده تر، در ژاپن ساخته می شود. MR200 از کیفیت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

تفاوت کلی برندهای ایزوسیانات 

تفاوت : کشور سازنده ایزوسیانات های ذکر شده با هم متفاوت هستند. با این وجود دسترسی به ایزوسیانات پتروشیمی کارون راحت تر و آسان تر است. زیرا این ماده در خاک کشورمان تولید می شود. در نتیجه بهای پرداختی، این ماده ارزان تر از سایر برندها است. هر چند سایر برندهای ایزوسیانات در مقایسه با ایزوسیانات پتروشیمی کارون با کیفیت تر هستند. ولی دارای قیمت بالایی نسبت به ایزوسیانات پتروشیمی کارون می باشند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم MSDS ایزوسیانات (برگه اطلاعات ایمنی ایزوسیانات) را مطالعه کنید.

4.7/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *